Kommunaludvalget 2010-11 (1. samling)
L 65
Offentligt
933835_0001.png
Slotsholmsgade 10-12DK-1216 København KT +45 7226 9000F +45 7226 9001M[email protected]Wwww.im.dk
Folketingets Kommunaludvalg
Dato: 13. december 2010Enhed: KommunaløkonomiSagsbeh.: PHOSags nr.: 1005128Dok nr.: 382716
Folketingets Kommunaludvalg har den 9. december 2010 stillet følgendespørgsmål nr. 88 (L 65) til indenrigs- og sundhedsministeren, som hermed be-svares. Spørgsmålet er stillet efter ønske fra Thomas Jensen (S).Spørgsmål nr. 88:"Ministeren bedes redegøre for, hvornår hvert enkelt vurderingsankenævn haroprettet et sekretariat til betjening af vurderingsankenævnet."Svar:Skatteministeriet har oplyst følgende, som jeg skal henholde mig til:”Vurderingsankenævnene blev indført med lov nr. 292 af 15. maj 2002. Ifølgedenne lov skulle told- og skatteforvaltningen med virkning fra 1. januar 2003stille sekretariatsbistand til rådighed for vurderingsankenævnene. Sekretari-atsbetjeningen udføres i dag af SKATs Ankecenter.”
Med venlig hilsen
Bertel Haarder / Søren H. Thomsen