L 8 Forslag til lov om ændring af lov om den selvstændige offentlige virksomhed DSB og om DSB S-tog A/S samt fusionsskatteloven.

(Fremgangsmåde ved anskaffelse af rullende materiel, generel garantistillelse, bestyrelsessammensætning, mulighed for DSB, Naviair og Energinet.dk til at fusionere skattefrit med helejede datterselskaber, konsekvensændringer som følge af selskabsloven m.v.).

Af: Transportminister Henrik Dam Kristensen (S)
Udvalg: Transportudvalget
Samling: 2012-13
Status: Stadfæstet

Spørgsmål 47

Hvorfor er det korrigerede resultat for 1.-3. kvartal 2011 for DSB ændret fra et overskud på 100 mio. kr. i DSB’s delårsrapport 1.-3. kvartal 2011 til et underskud på 154 mio. kr. i DSB’s delårsrapport 1.-3. 2012?
Dato: 15-11-2012
Status: Endeligt besvaret
Dokumentdato: 20-11-2012
Modtaget: 20-11-2012
Omdelt: 20-11-2012

L 8 - svar på spm. 47, fra transportministeren

TRU spm 47 til L 8 (pdf-version)
Html-version
Dokumentdato: 15-11-2012
Modtaget: 15-11-2012
Omdelt: 15-11-2012

Spm. om, hvorfor er det korrigerede resultat for 1.-3. kvartal 2011 for DSB ændret fra et overskud på 100 mio. kr. i DSB’s delårsrapport 1.-3. kvartal 2011 til et underskud på 154 mio. kr. i DSB’s delårsrapport 1.-3. 2012, til transportministeren

Spørgsmål 47 på L 8 (pdf-version)
Html-version