L 40 Forslag til lov om markedsføring.

Af: Erhvervs- og vækstminister Troels Lund Poulsen (V)
Udvalg: Erhvervs-, Vækst- og Eksportudvalget
Samling: 2016-17
Status: Stadfæstet

Spørgsmål 23

Hvordan vil forbrugeren i praksis skulle give sit samtykke til at modtage reklamemails, herunder - skal forbrugeren aktivt vælge til (option in) eller vælge fra (option out) og sker dette ved at forbrugeren til at starte med får forevist en enkelt rubrik til at vælge til/fravælge reklamemails? - får forbrugeren ved ønske om reklamemails forevist forretningens forskellige produktkategorier, og skal forbrugeren vælge de enkelte produktkategorier fra (option out) eller vælge til (option in), i forhold til hvilke produkter forbrugeren ønsker reklamemails om?
Dato: 13-01-2017
Status: Endeligt besvaret
Emne: handel og eksport
Dokumentdato: 20-01-2017
Modtaget: 20-01-2017
Omdelt: 20-01-2017

L 40 - svar på spm. 23 om, hvordan forbrugeren i praksis vil skulle give sit samtykke til at modtage reklamemails, fra erhvervsministeren

L 40 - Svar på spm. 23 (pdf-version)
Html-version
Dokumentdato: 13-01-2017
Modtaget: 13-01-2017
Omdelt: 13-01-2017

Spm. om, hvordan forbrugeren i praksis vil skulle give sit samtykke til at modtage reklamemails, til erhvervsministeren

Udvalgsspørgsmål (pdf-version)
Html-version