Nej, det vil jeg da så sandelig ikke garantere. United Kingdom, altså Storbritannien, besluttede jo ikke at aflyse deres folkeafstemning, de besluttede at udskyde den, indtil der var skabt klarhed. Det synes jeg er en meget fornuftig position. Klarhed er præcis også, som hr. Morten Messerschmidt hørte før, det, vi går efter.
Når der er den klarhed, kan man enten fastholde folkeafstemningen eller sige, at på grund af en tænkepause, som jeg jo også har nævnt som en af modellerne, bliver den selvfølgelig udskudt, indtil tænkepausen er færdig.
Lad os så forudsætte, at tænkepausen ender med, at vi siger, at vi fastholder det, der er. Så vil de lande, som har suspenderet processen, selvfølgelig genoptage den, hvis de bliver enige om det. Vi synes stadig væk, det er en god forfatningstraktat. Som jeg også sagde i går fra Folketingets talerstol, er den faktisk bedre end Nicetraktaten. Nu elsker Dansk Folkeparti Nicetraktaten, og det er jo dejligt, men det gjorde man ikke i sin tid.
Vi finder faktisk, at forfatningstraktaten er bedre tilpasset det nye Europa med de 25 medlemslande, hvor vi er meget glade for, at vi har fået vores østeuropæiske venner ind i det europæiske fællesskab. Derfor synes vi, at forfatningstraktaten er god, og derfor vil jeg da håbe på, at den kommer igennem. Så derfor vil jeg da ikke love, at vi ikke stemmer om den senere, hvis afstemningen den 27. september skulle blive udskudt. Det afhænger da af, hvad der så sker efter tænkepausen, hvis der kommer en tænkepause.