L 21 Forslag til lov om en ny fjordforbindelse ved Frederikssund.

Af: Transportminister Magnus Heunicke (S)
Udvalg: Transportudvalget
Samling: 2014-15 (1. samling)
Status: Stadfæstet

Spørgsmål 38

I bemærkningerne til lovforslaget under pkt. 6 – Trafikale konsekvenser – hedder det bl.a., at 12.900 biler (ÅDT) vil benytte den nye bro, mens 16.100 biler fortsat vil køre over Kronprins Frederiks Bro, hvilket til sammen giver 29.000 biler. Anser ministeren et sådant trafikspring fra de 20.500 biler, der blev målt i 2009, for at være realistisk?
Dato: 22-10-2014
Status: Endeligt besvaret
Emne: faste forbindelser
Dokumentdato: 17-11-2014
Modtaget: 17-11-2014
Omdelt: 17-11-2014

L 21 - svar på spm. 37 om, at det i bemærkningerne til lovforslaget under pkt. 6 – Trafikale konsekvenser – hedder, at 12.900 biler (ÅDT) vil benytte den nye bro, mens 16.100 biler fortsat vil køre over Kronprins Frederiks Bro, hvilket til sammen giver 29.000 biler og om ministeren anser et sådant trafikspring fra de 20.500 biler, der blev målt i 2009, for at være realistisk, fra transportministeren

TRU L 21 sp. 37 (pdf-version)
Html-version
Dokumentdato: 17-11-2014
Modtaget: 17-11-2014
Omdelt: 17-11-2014

L 21 - svar på spm. 38 om, at det i bemærkningerne til lovforslaget under pkt. 6 – Trafikale konsekvenser – hedder, at 12.900 biler (ÅDT) vil benytte den nye bro, mens 16.100 biler fortsat vil køre over Kronprins Frederiks Bro, hvilket til sammen giver 29.000 biler og om ministeren anser et sådant trafikspring fra de 20.500 biler, der blev målt i 2009, for at være realistisk, fra transportministeren

TRU L 21 sp. 38 (pdf-version)
Html-version
Dokumentdato: 22-10-2014
Modtaget: 22-10-2014
Omdelt: 22-10-2014

Spm. om, at det i bemærkningerne til lovforslaget under pkt. 6 – Trafikale konsekvenser – hedder, at 12.900 biler (ÅDT) vil benytte den nye bro, mens 16.100 biler fortsat vil køre over Kronprins Frederiks Bro, hvilket til sammen giver 29.000 biler og om ministeren anser et sådant trafikspring fra de 20.500 biler, der blev målt i 2009, for at være realistisk, til transportministeren

Udvalgsspørgsmål (pdf-version)
Html-version