L 111 - spørgsmål 1
|
Spm. om hvornår den i høringskommentaren omtalte analyse af hele specialundervisningsområdet foreligger, til undervisningsministeren
|
L 111 - spørgsmål 2
|
Spm. om teknisk bistand til et ændringsforslag, til undervisningsministeren
|
L 111 - spørgsmål 3
|
Spm. om nedsættelse af en følgegruppe til at følge specialundervisningsområdet, til undervisningsministeren
|
L 111 - spørgsmål 4
|
Spm. om, hvilken specialundervisning der kan iværksættes efter forslaget, som ikke allerede kan iværksættes efter gældende regler, til undervisningsministeren
|
L 111 - spørgsmål 5
|
Spm. om, hvorfor man skal kalde hjælp til elever med lettere vanskeligheder i enkelte fag for specialundervisning, når man samtidig fjerner alle de kvalitetskrav, der kendetegner specialundervisningen, bl.a. PPR-medvirken og regler for evaluering, til undervisningsministeren
|
L 111 - spørgsmål 6
|
Spm. om ministeren er enig i, at det vil være uheldigt, at den lærer, der vurderer behovet hos eleven, samtidig får den primære hovedrolle i at beslutte hvilken hjælp, der er brug for, til undervisningsministeren
|
L 111 - spørgsmål 7
|
Spm. om forældrenes mulighed for indsigt i f.eks. grundlaget for beslutning om ophør af tilbuddet, og deres mulighed for at klage over evt. beslutninger, til undervisningsministeren
|
L 111 - spørgsmål 8
|
Spm. om afbureaukratiseringen af iværksættelsen af specialundervisning, til undervisningsministeren
|
L 111 - spørgsmål 9
|
Spm. om forældrenes klagemulighed, til undervisningsministeren
|
L 111 - spørgsmål 10
|
Spm. om forslaget er foreneligt med målet om at udvikle "den inkluderende folkeskole", til undervisningsministeren
|